20101202

Νατάσα Θεοδωρίδου: «Δεν ξέρω τι είναι πλαστική γιατί απλά δεν έχω κάνει»

(ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ Η ΜΥΤΗ ΜΟΥ..)
Η μεγαλύτερη υπερβολή που έχει ακούσει τα τελευταία χρόνια η Νατάσα Θεοδωρίδου για το άτομό της είναι ότι... έχει κάνει πλαστικές. Τίποτε άλλο δεν την έχει πειράξει. Ούτε κάτι που να αφορά το διαζύγιό της, ούτε κάτι που να αφορά την σχέση της με την Ελένη Μενεγάκη ή τον Γιάννη Λάτσιο, ούτε τίποτα... Δεν έχει θεωρήσει τίποτε από όλα αυτά υπερβολικά. Απορεί που όλοι νομίζουν ότι έχει κάνει πλαστικές. Κυρίως, όμως, η Νατάσα Θεοδωρίδου αποκάλυψε ότι αν και ήταν παντρεμένη για επτά χρόνια με τον πλαστικό χειρουργό Ανδρέα Φουστάνο, δεν του ζήτησε ποτέ να παρέμβει ούτε στο ελάχιστο στο πρόσωπο ή το σώμα της. Τι είπε για τις πλαστικές η Νατάσα και τα όσα έχουν ακουστεί για αυτό; «Την εποχή που ήμουνα παντρεμένη με τον Ανδρέα, είχαν ακουστεί τα απίστευτα σχετικά με όλα αυτά που μπορεί να είχα κάνει στο πρόσωπό μου ή στο σώμα μου, από την άποψη της πλαστικής χειρουργικής. Εχω ακούσει μέχρι ότι έχω σκίσει τα μάτια μου και τα έχω μεγαλώσει. Εχω ακούσει ότι τα έχω κάνει όλα… λίφτινγκ, θεραπεία για ριτίδες και τότε κυρίως. Γιατί τώρα έχουν περάσει και πέντε χρόνια που δεν είμαστε πια μαζί με οτν Ανδρέα, αλλά τότε που ήμουνα και μικρότερη τότε ήταν που δεν θτα είχα και καμία ανάγκη. Παρ’όλα αυτά είχα ακούσει τρομερές υπερβολές. Σκέψου τότε που ήταν και δέκα χρόνια πριν», δήλωσε στον Θέμη Γεωργαντά.