Όποιος αναχωρούσε την Πέμπτη από τον Πειραιά με προορισμό τη Σίφνο, κλείνοντας ένα εισιτήριο μετ’ επιστροφής ακριβώς σε μια εβδομάδα, επιλέγοντας το συμβατικό πλοίο της γραμμής, θα έπρεπε να δώσει το ποσό των 190 ευρώ για ένα ταξίδι 5 ωρών τη στιγμή που η μετάβαση στην Ιταλία κοστίζει 105 ευρώ για ένα ταξίδι διάρκειας 20 ωρών.
Έχοντας στο νου και την απόσταση (512 ναυτικά μίλια έναντι 75) βγαίνει το συμπέρασμα ότι το ναυτικό μίλι κοστίζει στο Αιγαίο ακριβότερα από ό,τι στην Αδριατική, ακόμα και όταν...αφαιρεθούν οι φόροι «υπέρ τρίτων».
Το χειρότερο για τους επιβάτες είναι ότι οι αυξήσεις στα ναύλα συνεχίζονται με σταθερό ρυθμό με τα νέα τιμολόγια που ισχύουν από τις αρχές Απριλίου να παρουσιάζουν αυξήσεις 8% κατά μέσο όρο.
Ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, Γιάννης Διαμαντίδης, δήλωσε πρόσφατα σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή ότι η ελληνική κυβέρνηση εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο ελάφρυνσης του κόστους των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από τις «υπέρ τρίτων» εισφορές, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι η μείωση του Φ.Π.Α. είναι αδύνατη λόγω των οικονομικών περιστάσεων.
Έχοντας στο νου και την απόσταση (512 ναυτικά μίλια έναντι 75) βγαίνει το συμπέρασμα ότι το ναυτικό μίλι κοστίζει στο Αιγαίο ακριβότερα από ό,τι στην Αδριατική, ακόμα και όταν...αφαιρεθούν οι φόροι «υπέρ τρίτων».
Το χειρότερο για τους επιβάτες είναι ότι οι αυξήσεις στα ναύλα συνεχίζονται με σταθερό ρυθμό με τα νέα τιμολόγια που ισχύουν από τις αρχές Απριλίου να παρουσιάζουν αυξήσεις 8% κατά μέσο όρο.
Ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, Γιάννης Διαμαντίδης, δήλωσε πρόσφατα σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή ότι η ελληνική κυβέρνηση εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο ελάφρυνσης του κόστους των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από τις «υπέρ τρίτων» εισφορές, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι η μείωση του Φ.Π.Α. είναι αδύνατη λόγω των οικονομικών περιστάσεων.